קידום אתרים למנועי חיפוש שאינם גוגל: המדריך המלא

קידום אתרים במנועי חיפוש מפתיעים: טקטיקות שלא חשבתם עליהן

חשבתם על קידום אתרים? רוב האנשים יחשבו מיד על גוגל, אבל יש עולם שלם שממתין להתגלות מחוץ למנוע החיפוש הפופולרי ביותר. עולם זה כולל מנועי חיפוש כמו בינג, יאהו ודוכנים פחות ידועים אבל לא פחות חשובים. אז איך מנצלים את האפשרויות הללו כדי להביא תוצאות? קיבצתי עבורכם מספר טיפים מעשיים שיכולים לשדרג את הנראות שלכם ברשת!

מה אתם יודעים על בינג?

בינג, מנוע החיפוש של מיקרוסופט, הוא אחד מהמתחרים המוכרים ביותר לגוגל. אם אתם חושבים שזה רק חיקוי – תחשבו שוב. בניגוד למה שחשבתם, בינג מציע הזדמנויות קידום שונות לגמרי. הממשק והאלגוריתמים שלו שונים, ועליכם לנצל את זה!

  • תמונות וווידאו: בינג מאוד אוהב תוכן ויזואלי. אם יש לכם תמונות טובות או סרטונים איכותיים, הכניסו אותם לאתר ואופטימיזו את תגי ה-ALT.
  • בינג פלייסס: כדאי להירשם לשירותי מיקום כדי להגדיל את הנוכחות המקומית שלכם. 53% מהחיפושים בבינג הם מקומיים.

יאהו – הזדמנות פז לכל בעל אתר

ייאוש מוחלט? אל תתפשרו! גם יאהו נפלה על מיקום טוב במספר החיפושים. האתר הזה פעיל בעיקר כתוצאה משיתופי פעולה עם פלטפורמות אחרות כמו בינג, כך שאם אתם מבצעים אופטימיזציה גם בפלטפורמה הזאת, אתם בעצם פועלים בשני מקומות בו זמנית.

  • תוכן איכותי: כמו גוגל, יאהו מחפש תוכן איכותי ומעורר עניין. השקיעו בזמן ביצירת תוכן שמעניין את הקהל שלכם.
  • רשתות חברתיות: יאהו גם מתעדכן בכל מה שקורה ברשתות החברתיות, אז הקפידו על התעדכנות מתמדת.

מדוע כדאי לבדוק מנועי חיפוש קטנים יותר?

למה לא לדעת קצת יותר על מנועי חיפוש קטנים יותר? מנועי חיפוש גבוליים כמו DuckDuckGo ו-Ask.com יכולים להציע לכם קהלים עם עניין גבוה, שלפעמים לא תמצאו בגוגל.

  • DuckDuckGo: פיצ'ר החיפוש המיוחד של המנוע הזה מבטיח שהמשתמשים לא רואים פרסומות. קידום כולל של תוכן איכותי יכול לעבוד מצוין כאן.
  • Ask.com: קל מאוד לשאול שאלות כאן, ולמנוע יש מענה פופולרי לשאלות רבות. היה מוכן לתת תשובות טובות לשאלות המסוימות בעסק שלך.

מהן השאלות שחייבים לשאול?

רגע, לפני שאתם קופצים למתודולוגיות המתקדמות, כדאי לדעת אילו שאלות פשוטות חייבים לשאול את עצמכם:

  • *האם התוכן שלי מתאים לכל סוגי הקוראים?*
  • *האם יש לי מדדים שמראים שהשיטה עובדת?*
  • *איך אני מוודא שהדירוג שלי עולה?*
  • *האם אני מעדכן תוכן ישן?*
  • *איך אני יכול לייצר יותר קישורים נכנסים פעולה?*

כיצד לנתח את התחרות?

לאחר שיצרתם אסטרטגיה, ממשיכים לנתח! חשוב מאוד להבין מה מתחרים עושים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לשפר את ההבנה שלכם על התחרות.

  • תכנות מקומי: אם אתם משרתים איזור מסוים, בדקו את המתחרים הלוקאליים שלכם. תוכן עם מיקוד מקומי מגדיל את הסיכויים למדרגים גבוהים.
  • קישורים: נתחו את הקישורים של המתחרים שלכם. מאיפה הם מקבלים את התנועה?

סיכום: ככל שתלמדו יותר, כך תצטרכו לחשוב פחות

קידום אתרים הוא לא רק על גוגל, מדובר גם בהזדמנויות אחרות שמונחות לפניכם. אם תקחו את הטיפים והעצות הללו ותחילו לבצע ניסויים עם מיטב המנועים והטקטיקות, תגלו את העולם המופלא שקיים מעבר לגוגל. אני מזמין אתכם להתחיל באופטימיזציה של האתר שלכם לכלל מנועי החיפוש – כי בתור בעלי אתרים מגיע לכם לראות תוצאות!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *